Vores auktionsmæglere arbejder og bor lokalt over hele landet for at sikre nærhed til kunderne og opbygge stærke relationer med både eksisterende og nye kunder.
Når den første kontakt er etableret, besøger auktionsmæglere den sælgende kunde for at interviewe, dokumentere, fotografere og filme hver enkelt genstand, der skal sælges på klaravik.dk. Auktionsbeskrivelsen udarbejdes baseret på disse oplysninger og er designet til at give et præcist billede af genstanden. Vores mål er at sikre, at beskrivelsen er retvisende, så besøgende på klaravik.dk får et klart indtryk af, hvad de byder på, og alle kan føle sig trygge ved at handle hos os. Ærlige og objektive beskrivelser er en central del af arbejdet som auktionsmægler hos Klaravik.
Vores auktioner varer som udgangspunkt cirka syv dage. Hvis den endelige pris når det niveau, som både den sælgende kunde og auktionsmægleren havde fastsat som reservationspris, er handlen gennemført. Hvis ikke, vil auktionsmæglere facilitere forhandlinger mellem køber og sælger for at sikre, at en tilfredsstillende handel kan etableres for begge parter.
Arbejde som auktionsmægler
"Som auktionsmægler ved Klaravik er det sjovt at gå på job hver dag. I tålmodig ledelsesstil, hvor man som mægler opfordres til at tage ansvar og træffe beslutniger, trives jeg rigtig godt."
Matilde
Læs mer om at arbejde som auktionsmægler her.